Wednesday, August 12, 2009

kerja coluring landuse.......

geng pompuan datang

geng laki mula2

geng2 lelaki trp 5Akesemuanya turun padang....
bertungkus lumus tanpa mgenal erti penat lelah
walaupun terpacak matahari diatas kepala..
walaupun kilat sabung menyabung kerja tetap d teruskan...
walaupun sakit kami semua sepakat....

geng2 wanita..???uummm????

( selepas 2 jam, dh nk masuk waktu asar )

baru nampak muka....
dah la merempit...
ish2....
tu pn nk mekap la, nk masak la....
hehehehehe
tp janji diorg wat keje gak (skit2)

Buletin 1 Studio

29 comments:

lepat betik said...

irwan datang awal....tahniah

Anonymous said...

hahahahhaha...
tahniah walaupon belakon....

-barrack obama

Anonymous said...

sedeh aku ko cakap cam tu....

-osama laden-

Anonymous said...

demam Blk aku dpt tau iwan sampai awal!

Anonymous said...

xsangker lak iwan dtg awal ekh??
confius2..
saper setuju iwan dtg awal??
tnjk bontot..

-michel jackson-

Anonymous said...

ish2.....
kamu iwan....
jgn nk perasan lah....
mntg2 dapat dtg awl bajet 'A' studio sem nie????

-Barrack Obama

Anonymous said...

laki de transport.
ley la ckap manyak
kteorg nih yg xde kete n moto
arap skuter c lyza je,
nk nek rmai2 k dgn ecah?
mau langgar kete z??

perut berhati la sket.

Anonymous said...

nanti kau suruh budak sektor transport tingkatkan kemudahan...
-osama laden-

Anonymous said...

klau xder...bawaklah.....
itu bkn alasan....
nk arapkan sektor transport tlg????
haram.....

-Whitny Hudson

Anonymous said...

sy xnk dgr alasan..

kamu ni xgune akai lansung..

kate jek msk u,tp xleh nk berfkr..

usesless!!!

-rock-

Anonymous said...

tah budak2 pompuan....
bisa d manja sih.....
xtau cmne nk pikir ker????

-Samseng Jalanan

Anonymous said...

korang bersatu dalam blog..ini la satu studio..tahniah YUZU

-najib-

Anonymous said...

terima kasih...
terharu aku....
kita semua dalam erti kerja kena amalkan konsep kekitaan....
bekerja bkn untuk saya, tetapi bekerja bersama-sama saya....
sokong la 1 studio....

-Barrack Obama

Anonymous said...

iwan zana camner???
sihat tak???
jaga elok2 tak???
kami nk tau....

-geng NR pompuan

Anonymous said...

Sekarang kita cuma perlu masa untuk brain scan dilancarkan secara rasmi

-najib-

Anonymous said...

aku rasa sesuai time menteri kabinet jatuh la.....
time plhanraya kita mng nanti...

-Barrack Obama

Anonymous said...

haha...
yg penting isnin ni prezent...
:(

-ahmadinejad

Anonymous said...

tapi kita kena plan awal2....
baru kuat saksama...
isnin nie..
kita kejutkan cik joe ramai2...
apa kata kamu semua????

-Barrack Obama

Anonymous said...

kejutan?????

aku akan datang dengan membawa kuda..

kamu nak buat ape pulak obama??

Anonymous said...

aku bawak altantuya

-najib-

Anonymous said...

aku nk wat model cik joe guna layout......
msti dia suka.....
sbb cik joe gemok...
kita guna plan konurbasi....
jitra, alor setar, n kuala kedah baru muat.....
hahahahaha

-Barrack Obama

Anonymous said...

obama ,najib dan osama melancarkan genjatan senjata selama seminggu untuk memberi peluang untuk studio membuat kejutan.

-osama laden-

Anonymous said...

aku sokong....
kita genjatkan senjata kita...
tggu lah cik joe...
aku cabar kau...
kau ambik latio ko
kejar wave aku tengok....

-Barrack Obama

Anonymous said...

perjanjian gencatan senjata akan ditanda tanganai dalam satu dokumen yang dipanggil piagam Brain Scan.
siaran langsung dengan kerjasama RTM dan syarikat swasta.

-osama laden-

Anonymous said...

aku sokong osama...
aku akan menyiarkan CNN....
untuk menyiarkan berita tersebut..

-Barrack Obama

Anonymous said...

bagus obama...

dengan kerjasama yg ko berikan...
brainscan akan terus maju

-osama laden-

Anonymous said...

hidup brainscan....
hidup...

-Barrack Obama

Anonymous said...

wek!
aku nak jadi running back la...

-ahmadinejad

yuyu said...

besar neh korg kn kaler???fuh!!!!!!